klassa_en Klassa.bg
22-04-2018

Вход|Регистрация|

Позабравеното вино Bordeaux има шанс да си върне клиентите с реколта 2017

image
  • Автор: klassa.bg
  • Дата: 1.4.2018
  • Видяна: 1410 пъти

 Реколтата на виното Bordeaux от 2017 г., което ще бъде представено на световното изложение за вино в началото на април, е „шанс да спечелим обратно клиентите“ след вариращото качество на виното и ценовата му турбулентност през последните седем години, коментира управляващият директор на най-големия вносител на вина във ВеликобританияJusterini & Brooks Чадуик Дилейни за Bloomberg.

Подновеният успех на реколтите от 2014 г. насам, след по-предизвикателните реколти от 2011 и 2012 г. и студеното, влажно време през 2013 г., означава, че последните вина предоставят възможност производителите в региона да възстановят част от изгубения бизнес и да установят по-твърди отношения с онези потребители, които отново се връщат към виното, казва той.

Много потребители излязоха от пазара на виното Bordeaux през 2011 г. след сериозен ръст на цените по време на продажбените кампании на силно хвалените реколти от 2009 и 2010 г. Тогава мнозина сметнаха вината за твърде преоценени и то в момент, в който качеството започна да спада. Някои от тези клиенти обаче започват да се връщат.

Според Дилейни някои от по-заможните клиенти, които той представлява, са се обърнали към други региони през интервала на затишие, най-вече Бургундия, Северна Ирландия и напоследък – Калифорния. Но с покачването на цените в Бургундия през последните години, той вижда шанс регионът Бордо да си възвърне част от позициите.

От 2014 г. насам „те произвеждат изключително добри вина, с много добри цени“, казва той, отбелязвайки, че регионът все още представлява най-големия обем от бизнеса на Justerini.

Макар че Бордо бе ударен от най-лошите слани от четвърт век през миналата година, най-производителните земи избегнаха удара – или заради географското си местоположение в близост до река или на хълм, или заради собствениците им, които са имали защита срещу слани.

Justerini & Brooks е частен бизнес, фокусиран върху клиентите, който продава в 49 страни, а най-големите му колекционери харчат до 3 млн. паунда за вино годишно. Средният бюджет обаче се доближава по-скоро до 30-40 хил. паунда, допълва Дилейни.

Компанията съхранява резерви на клиентите си за до 200 млн. паунда. Три поколения фамилии са сред клиентите ѝ, а има и семейство, което купува вино от нея вече осмо поколение.

Като част от бизнес модела си обаче Justerini продава и вино за около 20 млн. паунда годишно на хотели и ресторанти.

По статията работи: Виктория Тошкова

Към статията няма коментари. Напишете първия.

Добави коментар

Всички полета отбелязани с * са задължителни


  • Моля въведете буквите от картинката.

Народно събрание

prev
next

Времето

София
  • София
  • Пловдив
  • Варна
  • Бургас
  • Русе
  • Стара Загора
  • Плевен
  • Пазарджик
  • Добрич
  • Враца
  • Разград
  • Благоевград
  • Перник
  • Ловеч
  • Видин
  • Кърджали
  • Сливен
  • Велико Търново
В момента15
  • Днес22.4.2018

    15

  • понеделник23.4.2018

    14|26

  • вторник24.4.2018

    13|27

В мрежата днес

prev
next