klassa_en Klassa.bg

image
  • Автор: klassa.bg
  • Дата: 29.8.2017
  • Видяна: 2028 пъти

Ново ДНК изследване показва, че нашите тела съдържат много по-богато разнообразие от микроби, отколкото се предполагаше по-рано. Освен това основна част от тези микроби са непознати на науката, смятат учени от Университета в Станфорд, цитирани от научния сайт „Сайънс дейли“. Открихме неща, които са познати, открихме неща, които са различни и открихме неща, които са

напълно нови

заяви проф. Стивън Куейк, водещ автор на изследването. За своето проучване учените са използвали проби от 156 души с трансплантирани сърце, дроб или костен мозък, както и от 32 бременни жени. Бременността, също като лекарствата, взимани от хора с трансплантирани органи, променя имунната система. Анализирайки пробите учените са открили, че 99% от ДНК фрагментите в пробите, които не са човешки, не отговарят на нито една вече съществуваща генетична база данни, т. е. са непознати. Според изследователите огромна част от това неизвестно ДНК принадлежи на вид организми, наречени протеобактерии, в чиито състав влизат и ешерихия коли и салмонелата. Учените също така са открили и

неидентифицирани досега

вируси от семейството на вируса torque teno. „Бих казал, че това не е толкова озадачаващо в някои отношения, тъй като лещите, с които хората изследваха микробната вселена, бяха много ограничени“, заяви проф. Куейк, имайки предвид, че твърде специализираните изследвания често пропускат голямата картина.

Към статията няма коментари. Напишете първия.

Добави коментар

Всички полета отбелязани с * са задължителни

• Моля въведете буквите от картинката.

Народно събрание